Lataa lisäsisältöä peliisi
Yleiskatsaus
Steam Workshop on paikka, jossa fanisi ja yhteisön jäsenet voivat osallistua pelisi sisällön luomiseen. Yhteisön jäsenten osa sisällön luomisessa voi vaihdella pelin luonteen mukaan ja sen perusteella, kuinka paljon haluat hallita pelin sisältöä.
Tällä sivulla kerrotaan Workshopin asentamisesta CSGO palvelimeesi sekä käyttöönotosta. Lisäksi käydään lävitse sisällön hallinnasta oman pelipalvelimesi kohdalla.
Löydät Counter-Strike: Global Offensive Workshop tarjonnan suoraan Steamin sivuilta käyttäen esimerkiksi hakua.
https://steamcommunity.com/workshop
Isännöi workshop karttoja palvelimellasi
On kaksi tapaa lisätä workshop karttoja palvelimeesi
- lisätä tiedostoID tai kokoelmaID näiden omiin asetustiedostoihin
- Käyttää pelimoottorin komentoja ladata karttoja lennosta
Tilausluetteloiden käyttäminen
Nämä tiedostot ladataan automaattisesti palvelinta käynnistäessä tai antamalla komennon ds_get_newest_subscribed_files tämä uudelleen lataa tiedostot webapi_authkey.txt, subscribed_collections_ids.txt ja subscribed_file_ids.txt ja hakee uusimman version näistä workshop tiedostoista.
Nämä tiedostot löytyvät pelipalvelimesi CSGO kansion alta: /csgo/
/csgo/subscribed_collection_ids.txt
/csgo/subscribed_file_ids.txt
Nämä tiedostot sisältävät yhdenrivin per tiedosto/kokoelma id (file/colletion id).
Esimerkki subscribed_file_ids.txt:155303655
122521875
157224448
Konsolikomennon käyttäminen pelissä
Huom: Palvelimen ei tarvitse olla tilaaja Workshop kartoissa. Tämä lataa nämä suoraan käyttäen komentoja host_workshop_map ja host_workshop_collection. Tilaukset koskevat vain asiakkaita.
Konsolikomento workshop karttojen isännöintiin:
host_workshop_map <file id>
Voit myös isännöidä workshop kokoelmia samaan tapaan.
host_workshop_collection <collectionid>
Ohje jatkuu myöhemmin....