Kysymykset ja ongelmat

Onko sinulla kysyttävää tai ongelmia palvelussasi? Alta löydät suositellut yhteydenottotavat, joilla voit ottaa meihin yhteyttä esimerkiksi vikatilanteissa. Pyrimme vastaamaan kaikkiin kysymyksiin mahdollisimman pian, yleensä kuitenkin arkisin normaaleina työaikoina.

TeamSpeak

Voit ottaa yhteyttä asiakastukeemme TeamSpeakkia käyttämällä arkisin kello 10:00 - 18:00. Voit liittyä TeamSpeak-palvelimellemme osoitteessa voice.net9.fi. Ole hyvä ja siirry kanavalle nimeltä Support/Tuki kun liityt TeamSpeak-palvelimellemme.

Skype

Voit ottaa yhteyttä asiakastukeemme Skype-keskustelusovellusta käyttämällä arkisin normaalina työaikana, eli kello 10:00 - 18:00. Skype-keskusteluryhmäälle pääset tästä linkistä: Skype-tuki. Ole hyvä ja kerro ongelmasi suoraan liittyessäsi keskusteluryhmäämme.

Sähköposti

Tavoitat meidän sähköpostilla ympäri vuorokauden, 24/7. Mikäli olet vanha asiakas, ole hyvä ja käytä sähköpostituen yhteydenotoissa sähköpostiosoitettasi, jolla olet rekisteröitynyt sivuillemme. Näin pystymme näkemään suoraan mitä tuotteita omistat ja kuka olet. Sähköpostitukemme tavoitat osoitteesta support@net9.fi.

Sivuston liveapu

Voit ottaa yhteyttä tukeemme käyttämällä sivustollamme olevaa keskusteluohjelmistoa painamalla oikeassa alakulmassa olevaa chat-painiketta. Painike on näkyvissä vain niinä aikoina, kun asiakaspalvelijamme ovat paikalla. Tällöin oikeassa alakulmassa lukee "Paikalla".

  • 34 Tästä oli käyttäjälle apua
Oliko vastaus käyttökelpoinen?

Uusimmat artikkelit

Yrityssähköposti

Yrityssähköpostin asetukset Yrityssähköpostimme on erillinen palvelu, joka on suunniteltu...

Tuotteen peruminen

Net9 Oy palveluissa on kaksi tapaa perua tilaus. Yksi tavoista on jättää suoraan maksamatta,...

Maksutavat

Checkout Checkout kuuluu suosituimpiin kotimaisiin maksunvälityspalveluihin. Ajantasaisen...

Mediamateriaali

Net9 Oy:n mediamateriaalit logot ja bannerit. Graafinen materiaali vapaasti käytettävissä...