Net9 Oy palveluissa on kaksi tapaa perua tilaus. Yksi tavoista on jättää suoraan maksamatta, jolloin tuote peruuntuu automaattisesti. Kuitenkin Paypal-maksutapaa käytettäessä palvelu maksetaan automaattisesti sen erääntyessä, joten sillon tuote täytyy perua alla mainitulla tavalla. Suosittelemme aina käsin perumista, niin sähköpostiinne ei tule esimerkiksi turhia laskuviestejä tai muita vastaavia huomautuksia. Net9 ei kuitenkaan suorita minkäänmoista perintää ilman erillistä mainintaa laskussa asiasta, joten voitte huoletta jättää laskun maksamatta ilman minkäänmoisia velvoitteita jos siltä tuntuu.

Miten suoritan palvelun peruutunspyynnön?

Voit perua palvelun menemällä valikossa Tuotteet → Omat tuotteet → Tuotteen nimi → Pyydä peruutus. Löydätte siis tuotteen peruutuspyynnön valikon menemällä tuotteen asetuksiin ja valitsemalla sen vasemmalta sivupalkista. Peruutuksen voi myös suorittaa lähettämällä viestin asiakaspalveluun.













  • 2 Tästä oli käyttäjälle apua
Oliko vastaus käyttökelpoinen?

Uusimmat artikkelit

Yrityssähköposti

Yrityssähköpostin asetukset Yrityssähköpostimme on erillinen palvelu, joka on suunniteltu...

Maksutavat

Checkout Checkout kuuluu suosituimpiin kotimaisiin maksunvälityspalveluihin. Ajantasaisen...

Mediamateriaali

Net9 Oy:n mediamateriaalit logot ja bannerit. Graafinen materiaali vapaasti käytettävissä...

Yhteydenotto asiakaspalveluun

Kysymykset ja ongelmat Onko sinulla kysyttävää tai ongelmia palvelussasi? Alta löydät...