Hei Net9 asiakkaat,

Osa teistä on varmaankin huomannut tällä viikolla ongelmia yhteyksissämme. Ongelmat ovat johtuneet käyttämämme operaattorin reitittimestä, jonka korjaamiseen nykyinen operaattorimme ei ole järin yhteistyöhaluinen. Tämän takia pyrimme tämän kuun aikana vaihtamaan yhteyksiämme tarjoavaa yritystä. Pyrimme samassa rytäkässä tekemään hieman muitakin muutoksia.

IP-osoitteet

Ikävä kyllä operaattorinmuutoksen myötä täytyy meidän vaihtaa myös IP-osoitteet. Julkaisemme myöhemmin listan IP-osoitteista jotka vaihtuvat ja samassa listassa tulee olemaan uudet IP-osoitteet mihin ne vaihtuvat. Tämä toivottavasti helpottaa siirrosta uusiin IP-osotteisiin. Ymmärrämme, että esimerkiksi TeamSpeak ja Counter-Strike palvelimissa ei usein käytetä verkkotunnuksia, vaan IP-osotteita, jonka takia pyrimme ohjaamaan vanhat IP-osotteet uusiin. Koska uudelleenohjattavien IP-osotteiden määrä on rajallinen, teemme sen palvelimille, joiden uskomme tarvitsevan kyseistä operaatiota.

 

Yleensä nämä yhtekysien pätkimiset tapahtuvat semmosissa muutamien minuuttien kestävissä "puolikatkoksissa" missä yhteys menee osittain lävitse, osittain ei.

Pahoittelemme yhteyshäiriöistä koitunutta haittaa asiakkaillemme ja toivomme, että saamme ongelman kuntoon mahdollisimman pian. Tähtäämme siihen, että verkko on täydessä toimintakunnossa tämän viikon aikana.

Kiitos ymmärryksestä ja pahoittelut,
Teemu Grönqvist
Net9 Oy



Thursday, June 11, 2015

« Takaisin